نوشته شده توسط : azar yousefi

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش


از روشهاي ذخيره سازی آب آشاميدني در زمان قدیم در جزيره کیش ، ایجاد آب انبار بود. يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير در سال 1372 برای جمع کردن آب هاي سطحي،در نزديكي درخت سبز در مکان يك آب انبار باستاني و قدیمی در نزدیکی شهر حريره با تکنیک معماري سنتي يزدي ایجاد شد.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

تخریب شدن مسير آبهاي سطحي که به آب انبارهاي سنتي منتهی می شد همزمان با ساخت و ساز کیش ، كاربرد مهم و اصلي آب انبارها از بین رفت و هم اکنون برای تهيه آب شيرين از دستگاه هاي آب شيرين كن استفاده مي شود. معماري و ساختار آب انبار روزگار گذشته و قدیمی را به یاد می آورد و براي گردشگران و مسافران تور کیش بسيار ديدني و جالب می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده .مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش فروردین 95 می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش فراهم آورده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می تواند در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیج فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.


 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی کیش,پارک ساحلی میر مهنا کیش,پارک ساحلی مرجان کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

 

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 


مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور لحظه آخری کیش با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی کیش,ساحل درختان نارگیل کیش,مجموعه گذر هنرمندان کیش,جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور لحظه آخری کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش  می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


شهر باستانی حریره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور لحظه آخری کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگرانتور لحظه آخری کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش ,قایق های کف شیشه ای کیش,شهر باستانی حریره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

قایقهای کف شیشه ای کیش

 قایقهای کف شیشه ای کیش

در اطراف جزیره کیش آبهایی که وجود دارد محیطی مناسب برای رشد و زندگی انواع متنوع موجودات دریایی مانند توتیاها، مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره می باشد. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود.مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند  .  قايق ها مسافتی را طى کرده تا به منطقه ای كه ماهى و مرجان بیشتر می باشد برسند ، در طول عبور از مناطقه های مختلف ساحل می توانيد دیگر موجودات دريايى كف دريا و مرجانها را تماشا کنید . این قایقها در اسکله تفریحی می باشند و گشت دریایی در زمان شب را با استفاده از نور افکن را امکان پذیر کرده اند.در تور کیش نوروز 95 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

 شهر زیر زمینی کاریز کیش

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 قنات کیش تقریبا 2500 سال قدمت دارد و برای ساکنین جزیره زیبای کیش منبعی برای آب شیرین بوده است ، به علت عمیق بودن چاه‌ و بلند بودن رشته قنات نسبت به قنات‌های دیگر مناطق ایران قابل مقایسه نیست، و به خاطر شیب كم جزیره‌ کیش ، شیوه هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر سطح زمین در جزیره كیش دارای اهمیت می باشد و در آن دوره از پیشرفته ترین شیوه براى حفر کردن قنات استفاده مى‌ کرده اند.در تور کیش نوروز 95 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید . شهر زیرزمینی غرفه های صنایع دستی زیبایی از ایران و جهان و رستورانهای سنتی جدید و سنتی , سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر دارد. سقف قنات هشت متر ارتفاع دارد که از سنگواره و صدف و مرجان ایجاد شده است و طبق نظر کارشناسان قدمت کاریز 270 تا 570 میلیون سال می باشد و اکثرشان شناسایی و دارای شناسنامه شده اند.مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند  .  عقیده کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز کیش بر این است که شهر کاریز دارای دو ویژگی است که این قنات را در لیست فهرست ابنیه های جهانی قرار می دهد. اولین ویژگی این کاریز تنها کاریز در دنیا است که به شکل مرجانی است و دومین ویژگی کاریز سقف کاریز می باشد که از صدف و مرجانهای طبیعی تشکیل شده است.در تور کیش نوروز 95 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 95

 

تور کیش زمستان 94

قایقهای کف شیشه ای کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند .مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا کیشداشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید.در تور کیش نوروز 95 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است.در تور کیش نوروز 95 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .مسافران تور کیش زمستان 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل سارا کیش

 

هتل آنا کیش

تور کیش زمستان 94

تور کیش نوروز 95

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون بناشده که 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا بوده و یکی از دلایل معروف بودن این هتل دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی می باشد. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها مانند: دریایی و فست فود، کبابی و ... را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها،  آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس هتل پارسیان کیش : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
هتل پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگرانتور کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. فاصله هتل پارس نیک کیش تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه است.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

نشانی هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


تصویری از هتل پارس نیک کیش

تصویری از هتل پارس نیک کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در خیابان خیام و در سال 1378 بنا شده و در مجموع دارای 210 اتاق و 140 سوییت می باشد. تقریبا هفتاد درصد اتاق های هتل ارم کیش مشرف به دریا می باشند. مساحت این هتل پنجاه هزار مترمربع بوده و اطراف آن را باغی از گل ها و گیاهان احاطه کرده است.

امکانات هتل ارم کیش :

رستوران رویال مشرف به دریا، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنت وایرلس،سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، کافی شاپ ، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، ایستگاه دوچرخه، رستوران سنتی، چایخانه سنتی، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، جکوزی، استخر کودکان، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان، سونای خشک و بخار، سالن سینما و آمفی تئاتر، رستوران گردان، کافی شاپ، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، لباسشویی، غرفه مشارکت زمانی، لوازم آرایشی بهداشتی و... می باشد.

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل 5 ستاره ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم کیش


تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش

تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
هتل آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق در منطقه بومی نشین و ابتدای جاده جهان جزیره زیبای کیش بنا شده است. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه بیشتر مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف هتل آفتاب شرقکیش کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان وجود دارد. فاصله هتل تا فرودگاهکیش 10 دقیقه وتا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برای مسافران خود برخوردار می باشد.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش :

امکانات رفاهی: صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،  خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، پارك كودكان، خشکشویی و...

امکانات ورزشی : پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، اتاق بیلیارد، سالن ورزشي

آدرس: کیش ، میر مهنا ، میدان سعدی

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


تصویری از هتل آفتاب شرق کیش

تصویری از هتل آفتاب شرق کیش


نمایی از هتل آفتاب شرق کیش

نمایی از هتل آفتاب شرق کیش


هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا با مساحت 20000 متر مربع در نزدیکی صدا و سیما کیش بنا شده است و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. یکی از مزیت های این هتل مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد می باشد. هتل اسپادانا کیش با فرودگاه 10 دقیقه و با مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل اسپادانا کیش :

لابی، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصی و...

نشانی هتل اسپادانا کیش : کيش بلوار ايران-خيابان جامى – جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


نمایی از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

نمایی از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره اسپادانا کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

گستردگي سواحل، دريايی زلال، آبهایی آرام و گرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهيگيري در تور كيش فراهم آورده است. گردشگران تور کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی لحظات خاطره انگیزی را تجربه می کنند.ماهیگیری تفریحی در کنار سایر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همواره طرفداران زیادی در بین مسافران و گردشگران تور کیش داشته است. در ساعات اولیه صبح و یا هنگام غروب خورشید و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلی گردشگران تور کیش علاقه مند به ورزش مفرح ماهیگیری لحظات نابی را در سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کنند.ماهيگيری در سرتاسر سواحل جزيره آزاد است. علاقمندان تور کیش مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است و بدون بهره مندی از ادوات خاص و یا دانش کافی در خصوص شرایط صید ماهی ، تنها با هدف نشاط روحی و بهره گیری از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از وقت خود را به ماهیگیری اختصاص دهند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید در تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای گردشگران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع برای مسافران تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

دیدنی های کیش

 

باغ پرندگان کيش يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري اين جزيره است. مراحل راه اندازي باغ پرندگان به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و هم اکنون روزانه 500 گردشگر از اين باغ در تور کیش ديدن مي کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند.دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.در اين باغ بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا نگهداري مي شوند. حتما از این باغ در تور کیش دیدن کنید.در برکه وسط باغ فلامينگوها , پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار , ايبيس, قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي, مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد گردشگران تور کیش قرار مي دهد.از ديگرگونه هايي که در باغ پرندگان کيش مشاهده مي شود مي توان طاووس ها, انواع طوطي هاي سبز, کاسکو, کاکاتوآلبا, ماکائو, طاووسک ها , قرقاول چيني, پنگوئن هاي پاسياه, توکان و مرغ شاخ دار را نام برد.علاوه بر پرندگان مختلف، تمساح گاندو يا پوزه کوتاه، آهو و ميمون نيز در اين باغ برای تماشای مسافران تور کیش نگهداري مي شود.

 

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد. آکواریوم کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش مي توانند در تور کیش به راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف تماشا نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتلهای معروف کیش

 

هتل 4 ستاره بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس با یکصد هزار متر مربع می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی ومحیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت است که می توان از آبنمای سرامیکی آن برای شنا استفاده نمود.برای استفاده میهمانان تور کیش از سایر امکانات از جمله باغ پرندگان و دلفیناریم، کلوپ مریم و پایاپ جزیره کیش غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای زیبای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری و قایق سواری استفاده از امکانات دور جزیره با کشتی های زیبا مذاکره گردیده و تخفیف های لازم برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته شده است.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 42.800 مترمربع احداث گرديده است.  هتل ارم کیش دارای 824 تخت است که تمام اتاق ها و سوئیت ها امکان اضافه کردن يك تختخواب اضافى (extrabed) را برای مسافران تور کیشدارند و در كل با 1154 تختخواب در دو قسمت ساختمان هتل و سوئیت داخل محوطه قابل بهره بردارى مى باشد. 70 درصد از اتاق های این هتل به دلیل طراحی پلکانی هتل رو به دریاست.

 

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره در تور کیش متمایز می سازد .در دو طرف ساحل هتل ، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است . این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را در تور کیش به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید.معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن مسافرانتور کیش تجسم می سازد .خدمات رايگان هتل شامل ترانسفر و استقبال فرودگاهي (از فرودگاه به هتل)، صبحانه و نهار بوفه كامل،استخر، سونا و جكوزي مي باشد.قوانين اقامت براي كودكان زير 5 سال رايگان و كودكان بالاي 5 سال تا 15 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي شود و طبق اعلام هتل، افراد بالاي 15 سال بايد در تور کیش در اتاق ديگري اقامت داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

دیدنی های کیش 

شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 قنات کیش تقریبا 2500 سال قدمت دارد و برای ساکنین جزیره زیبای کیش منبعی برای آب شیرین بوده است ، به علت عمیق بودن چاه‌ و بلند بودن رشته قنات نسبت به قنات‌های دیگر مناطق ایران قابل مقایسه نیست، و به خاطر شیب كم جزیره‌ کیش ، شیوه هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر سطح زمین در جزیره كیش دارای اهمیت می باشد و در آن دوره از پیشرفته ترین شیوه براى حفر کردن قنات استفاده مى‌ کرده اند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  شهر زیرزمینی غرفه های صنایع دستی زیبایی از ایران و جهان و رستورانهای سنتی جدید و سنتی , سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر دارد. سقف قنات هشت متر ارتفاع دارد که از سنگواره و صدف و مرجان ایجاد شده است و طبق نظر کارشناسان قدمت کاریز 270 تا 570 میلیون سال می باشد و اکثرشان شناسایی و دارای شناسنامه شده اند. عقیده کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز کیش بر این است که شهر کاریز دارای دو ویژگی است که این قنات را در لیست فهرست ابنیه های جهانی قرار می دهد. اولین ویژگی این کاریز تنها کاریز در دنیا است که به شکل مرجانی است و دومین ویژگی کاریز سقف کاریز می باشد که از صدف و مرجانهای طبیعی تشکیل شده است.در تور کیش مهر 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

قایقهای کف شیشه ای کیش

 قایقهای کف شیشه ای کیش

در اطراف جزیره کیش آبهایی که وجود دارد محیطی مناسب برای رشد و زندگی انواع متنوع موجودات دریایی مانند توتیاها، مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره می باشد. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  قايق ها مسافتی را طى کرده تا به منطقه ای كه ماهى و مرجان بیشتر می باشد برسند ، در طول عبور از مناطقه های مختلف ساحل می توانيد دیگر موجودات دريايى كف دريا و مرجانها را تماشا کنید . این قایقها در اسکله تفریحی می باشند و گشت دریایی در زمان شب را با استفاده از نور افکن را امکان پذیر کرده اند.در تور کیش مهر 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

 مطالب مرتبط:

 شهر زیرزمینی کاریز کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش مهر 94 می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران نقش جهان کیش

گردشگر و توریستی که با تور کیش به جزیره زیبا سفر کرده اید و دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید در این جا به معرفی رستوران نقش جهان می پردازیم یکی از رستوران های سنتی کیش می باشد .مسافران تور کیش مهر 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید . تور کیش  این مکان به دلیل سنتی بودن توریست ها و گردشگران زیادی را جذب خود می کند .تور کیش پاییز 94 این رستوران سنتی در خابان فردوسی جزیره کیش قرار دارد.


رستوران نقش جهان کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

 

رستوران پدیده شاندیز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های کیش 

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی .در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

 مطالب مرتبط:

هتل داریوش کیش

 

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 مرکز خرید دامون کیش

در تور کیش تیر 94 از این مرکز خرید دیدن کنید.مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه، بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند. در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دامون کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل پارمیدا کیش

 

در تور کیش تعطیلات تابستان 94 در این هتل اقامت کنید.

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

در تور کیش تیر 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور کیش عید فطر 94می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش خرداد 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش عید فطر 94از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور کیش کلبه هور

کلبه هورکیشدماغه ای در غرب منطقه این جزیره زیبا می باشد. در بستر این ناحیه صخره و انواع ماهی ها , لاک پشت ها , صدف ها و سایر آبزیان زیبا وجود دارد که باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 شده است به طوری که افراد زیادی برای تفریح و ماهیگیری به این منطقه یعنی کلبه هور کیشمی روند. این قسمت از جزیره کیشبرای آن دسته از مسافرانتور کیش خرداد 94 که به غواصی علاقه مند هستند نیز جالب و جذاب است.در کلبه هور کیشبرای آسایش و رفاه و تفریح ساکنان این منطقه و همچنین گردشگران عزیز آلاچیق , نور افکن های بزرگ , باربیکو , نیمکت و... فراهم شده است. از این منطقه رشته کوه های جنوب استان هرمزگان و اماکن بندرهای چارک و آفتاب قابل مشاهده است.

تور کیش صخره کلبه هور

از دیگر جذابیت های کلبه هور کیش که می تواند توجه مسافران و گردشگرانتور کیش خرداد 94 را به خود جلب کند لنج به گل نشسته ای است که در فاصله 200 متری ساحل قرار دارد و زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. این لنج به گل نشسته نشان از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل ماهیگیری( که شغلی سنتی است) دارد. این لنج با زیبا سازی روشنایی شب ها و زیر نور بی نظیر ماه همچون مرواریدی در دل خلیج همیشه فارس می درخشد. مسافرانتور کیش عید فطر 94 که علاقه مند به غواصی و ماهیگیری هستند رفتن به کلبه هور کیش را به هیچ وجه از دست ندهند.

تور کیش لنج به گل نشسته کلبه هور



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کلبه هور کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافرانتور کیش عید فطر 94که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند. پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبایکیشرا در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافرانتور کیش عید فطر 94 با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پروازهای تفریحی کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور کیش پایاب

 

پایاب , دهلیزی است که كنار دهانه چاه قنات حفر می شود و شیب تقریبا تندی دارد و به وسیله تعدادی پله به سطح آب جاری قنات که در زیرزمین است , می رسد. هرچه این دهلیز یا پایاب عمیق تر باشد تعداد پله ها بیشتر و بیشتر می شود. برای حفر کردن دهلیز زاویه آن را طوری تنظیم می کنند که پله آخر پایاب به انتهای قنات برسد تا بتوان از روشنایی نوری که از دهانه چاه یا همان قنات به سطح آبمی تابد استفاده کرد. در اطراف پله آخر محیطی را ایجاد می کنند تا گردشگران عزیز تور کیش 94 بتوانند برای استراحت از آن استفاده کنند چون این محیط هوای خوب و دلپذیری را دارد مخصوصا در فصل تابستان هوای آن بی نظیراست. قدمتپایابکیشحدودا دو هزارسال می باشد. پایاب کیشدر نزدیكی مجموعه درخت سبز واقع شده است . در سال های اخیر این منطقه به شکل زیبایی بازسازی شده است به همین دلیل توجه تعداد زیادی از مسافرانتور کیشرا به خود جلب می کند. علاوه بر این در منطقه پایاب کیشیك چایخانه و رستوران که دارای انواع غذاهای سنتی ایرانی است برای پذیرایی از گردشگران و مسافرانتور کیش 94 قرار گرفته است.

تور کیش چایخانه سنتی پایاب



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پایاب کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست باگی کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوب و تمییز کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک کی باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تورکیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 
 

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

جزیره کیش دارای تفریحات آبی و سرگرمی های بسیاری می باشد یکی از این تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده در تورکیش چتربازی با همان پاراسل در بالای آب های این جزیره می باشد 

در این ورزش مهیج شما با یک چتر پاراسل توسط یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید شما علاوه بر تجربه اوج هیجان در این بازی می توانید جزیره کیش را از نمای بالا ببینید و شاهد مناظر و طبیعت زیبای آن باشید و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آبهای زلال خلیج فارس تجربه کنید .

اگر با تورکیش به این جزیره آمدید حتما این بازی هیجانی پاراسل در بالای آب های جزیره کیش را تجربه کنید

از دیگر تفریحات مهیج در این زمینه :  شاتل، بانانا و یا خفاش سواری یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد .

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

تیوپ سواری و پاراسل در کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تیوپ سواری و پاراسل در کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 


از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان این هتل تور کیش 94 شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 

آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 تلفن:4420661-0764

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 


این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل تورکیش دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل تور کیش 94 رو به دریا میباشند.



هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

شنا در کیش

شنا کردن در کیش یكی از بهترین و محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم می باشد. افرادی كه شنا می كنند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كنند بلكه با شنا كردن توانایی ها و قابلیتهای جسمانی خودشان را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، سرعت ،قدرت و انعطاف پذیری مفاصل مچ پا و شانه را افزایش می دهند. شنا کردن از جمله ورزش هایی است که از سنین کودکی حتی نوزادی تا کهنسالی می توان آن را انجام داد این ورزش باعث کاهش هیجان و اضطراب گردیده بدن را نعطاف پذیر و عضله ها را محکم و قوی می سازد و باعث ایجاد انرژی در فرد می شود تا بتواند تمامی کارهای روزانه خود را با انرژی هر چه بیشتری انجام دهد. از این رو اکثر مسافرین تورکیش مخصوصا مسافرین نوروزی که به کیش سفر می کنند به علت آب و هوای خوب آن حتما به شنا کردن در این جزیره می پردازند

طریقه علمی برنزه شدن

گاهی اوقات تصور بر این باور است که آفتاب فقط دشمن پوست می باشد و باید از آن دوری کرد!! در حالی که آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر هیچ كسی پوشیده نیست.

همچنین تمامی پزشكان این قضیه را تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر بسیار زیادی را دارا می باشد اما مساله اساسی این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده بسیاری از مردم خوابیدن در مقابل اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس گردش و  پیاده روی ، توپ بازی و تفریح های دسته جمعی گوناگون، آن هم نه در وسط روز، بلكه اوایل صبح و عصر، و  در نزدیكی های ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند نه تنها سلامت روحی و جسمی شما را تامین کند، بلکه پوست بدن شما را نیز برنزه می كند.
اما اگر قرار بر این است تنها توسط خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كنید، باید طی روزهای مداومی به كار بپردازید. به این شیوه كه روز اول تنها چند دقیقه( آن هم نه در اواسط روز) در آفتاب بخوابید. و در روزهای بعد، هر بار حدود یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نمایید. همچنین فراموش نکنید، كه پوست صورت انسان به دلیل حساسیت خاصی كه دارد ، باید تا جایی که امکان دارد در نیم سایه قرار بگیرد. جزیره کیش از جمله مکان هایی می باشد که اغلب مسافران تورکیش برای آفتاب گرفتن و برنزه شدن آن را انتخاب می کنند.

چه مدت زمانی باید آفتاب به ما بتابد؟

برای افراد مختلف مدت زمان آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته یاد آور شویم که این امر تا جایی که امکان دارد نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد و هیچگاه نباید در عرض یك سال بیش از 50 سال بدن را در معرض اشعه سوزان آفتاب قرار داد بنابراین مسافران تور کیش که برای آفتاب گرفتن به این جزیره سفر می کنند بهتر است این موضوع را رعایت کنند. زیرا زیاده روی در این انجام این كار، علاوه بر اینکه باعث ایجاد چین و چروك در صورت می شود، پوست را نیز خشك می گرداند.
اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟
به این علت كه پوست ما در مقابل نور آفتاب دو نوع واكنش نشان می دهد:  علت اول این است که ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می شود، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند.
اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز زمان لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی همراه باشد.

 شنا در کیش

پلاژ آقایان جزیره کیش

برای آقایان شنا کردن در اغلب سواحل جزیره آزاد می باشد، اما به علت وجود امكانات مناسب برای شنا در باشگاه دریایی، استقبال از این مكان خیلی بیشتر می باشد. پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است و دسترسی به این مركز با وسیله نقلیه عمومی هم امکان پذیر می باشد. در این پلاژ آموزش شنا هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی انجام میشود و نجات غریق ها در تمام وقت اداری حضور خواهند داشت مسافرین تورکیش می توانند با راحتی و آسایش در این مکان به شنا کردن بپردازند. از دیگر خدمات این مركز دوش های آب شیرین و بوفه می باشد

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی انتهای بلوار هنر پرشین گلف

پلاژ بانوان جزیره کیش

پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره روبهروی مخابرات احداث گردیده است. وسعت آن حدود 15 هزارمترمربع می باشد. این پلاژ علاوه بر امكاناتی مانند دوش آب شیرین، سایهبان و نورپردازی مناسب، دارای سالن بدن سازی نیز می باشد و زیرنظر مربیان اداره میگردد بنابراین بانوان تور کیش می توانند با خیال راحت به شنا کردن بپردازند

علاوه بر آن مربیان شنا و نجات غریق ایمنی خاطر استفاده كنندگان از پلاژ را فراهم كرده است. پلاژ بانوان كیش به علت موقعیت مكانی مناسب و دسترسی آسان و داشتن امكانات لازم، با استقبال زیاد مسافران تور کیش 94 روبه رو است

آدرس: جزیره کیش، انتهای خیابان آریان

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شنا در کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ برای شما میهمانان تورکیش وجود دارد.

 

این بازار مروارید تورکیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده . این بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند. شما مسافران تور کیش می توانید ساعت ها در این بازار وقت بگذرانید بی آنکه احساس خستگی نمایید

 

بازار مریم کیش شامل 52 غرفه میباشد . همچنین این بازار در فضایی باز با ساختار چوبی میباشد که در خیابان سنایی جزیره کیش قرار دارد  همچنین این بازار تورکیش دارای طراحی و معماری خاص و منحصر به فردی میباشد.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

روستای باغو کیش

جالب است مسافران تور کیش 94 بدانند که در اين منطقه بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد. به منظور گسترش امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است. به مسافران عزیز تور کیش 94  پیشنهاد می کنیم که حتما از این روستای زیبا دیدن نمایند.

روستای باغو کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: روستای باغو کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش

 

mahigiri tafirihi dar jazire kish

مسافران تور کیش 94 بدانند که به علت وسیع بودن سواحل جزیره کیش، درياي زلال و آرام و گرماي دلنشین آفتاب ناحیه جنوب ایران در فضایی آرامش بخش و جزيره، شرايط مناسبی را براي  مسافران و گردشگران و کسانی که به ماهيگيري علاقه مند می باشند در كيش مهیا می باشد.

به جز منطقه اسكله تفريحي ماهيگيري در سراسر سواحل آزاد است. مسافران تور کیش 94 و علاقه مندان با استفاده از لوازم ساده ماهيگيري كه می توانند از فروشگاه هاي ورزشي كيش راحت تهیه کنند و زمانی را به اين ورزش و تفريح بپردازند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری تفریحی در جزیره کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

جاده دنیا کیش


این جاده در راستای سواحل زیبای آبی نیلگون جزیره ی کیش ساخته شده است. این جاده به صورت کمربندی ساخته شده است. مسافران تور کیش 94   قطعا با دیدن این جاده نهایت لذت را میبرند.
شاید برای مسافران تور کیش عید 94 جالب باشد که بدانند که یکی از خاص ترین و زیباترین نقاط جزیره ی کیش سواحل آن می باشد که به شکل طبیعی می باشد. و به علت پاکیزگی آبهای آن مثل یکگ آکواریوم عمل می کند و گردشگران می توانند تا عمق چند متر زیر دریا را ببینند.
مسافران  تور کیش فروردین 94  زمانی که دارند از این ساحل می گذرند تمامی سواحل را می توانند از چشم بگزرانید.
شب ها این جاده جزیره ی کیش را مثل کمربندی نگین جزیره را درخود گرفته است. و کل جزیره ی کیش را  در معرض تماشای  مسافران تور کیش نوروز 94 که با پروازهای شبانه به شهر می رسند قرار داده است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاده دنیا کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

اسکله تفريحي میر مهنا کیش

خوب است مسافران تور کیش 94بدانند که این اسکله با طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزيره كيش و در پارك تفريحي ساحلي ميرمهنا واقع است. اين اسكله به روش شمع فولادي و عرشه بتني در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان براي سوار شدن قايق هاي تفريحي و چهار محل براي تماشاي دريا ساخته شده و داراي نورپرداري زيبا مي باشد. با قدم زدن بر روي اين اسكله مي توان مسجد ساحلي خاتم الانبياء, اسكله ماهيگيري و رشته كوه هاي جنوبي كشور ايران را مشاهده كرد. لازم به ذكر است گردشگران و ساكنين مي توانند بر روي اسكله و اطراف آن در زمانهاي مجاز ماهي گيري كنند ولي شنا كردن در محدوده اسكله ممنوع مي باشد .مسافران تور کیش 94 لذت دیدن این منطقه را از دست ندهید.

اسکله تفريحي میر مهنا کیش  

 

اسکله تفريحي میر مهنا کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: اسکله تفريحي میر مهنا کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران تور کیش 94 در این هتل بیشتر رعایت شده است. خوب است مسافران تور کیش 94 بدانند که این هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است. مسافران تور کیش فروردین 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره کافی را ببرند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که توجه مسافران تور کیش 94 به خود جلب می کند.

مسافران گرامی تور کیش نوروز 94 می توانند با اقامت در این هتل 5 ستاره سفری دلچسب را تجربه کنند. 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 تور کیش بازار پردیس 2

بازار پردیس دو کیش که یک بازار بین المللی است در مرداد ماه سال 1375 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث گردید و در بهمن ماه 1377 نیز به بهره برداری رسید. این بازار بین المللی در منطقه , به لحاظ نوع معماری و مصالحی که برای ساخت آن به کار رفته است , ممتاز می باشد. مسافران عزیز تور کیش 94 بدانند که بازار پردیس دو کیش متشکل از 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری در 4 طبقه , نه دستگاه آسانسور که هفت دستگاه آن معمولی و دو دستگاه دیگر آن شیشه ای است و هشت دستگاه پله برقی نیز می باشد.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیگر امکانات این بازار وجود پیاده رو متحرک با سقف شیشه ای می باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.بازار پردیس دو کیش به دلیل ویژگی های خاص خود , منطقه بکری که دارد و همچنین امکانات رفاهی فوق العاده اش مانند کافی شاپ ها و رستوران های متنوع و متعدد و... , با استقبال بی نظیر گردشگران روبرو شده است. مسافران تور کیش 94می توانند هرانچه را که باب میلشان است را در بازار بین المللی پردیس دو کیش بیابند و از خرید کردن خود نهایت لذت را ببرند.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیدنی های زیبای این بازار می توان به یک دستگاه هواپیمای غیر نظامی که به حالت معلق در مرکز بازار قرار گرفته است , یک دستگاه لنج ماهیگیری و فضای سبز داخلی آن اشاره کرد. فضای سبز داخلی این بازار پوشیده از انواع گیاهان طبیعی و نخل های زیبا است که محیطی آرامش بخش و چشم گیر و دل نشینی را فراهم آورده است.

راه های ارتباطی مسافران تور کیش عید 94با بازار پردیس 2 کیش: 4-2215644-0764  و   pardis2@kishmalls.ir 

تور کیش بازار پردیس 2

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس 2 کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بين المللي در حوزه خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش 94 با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیارشان قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

مسافران تور کیش 94 می توانند از خرید خود از این بازار رضایت کافی را بدست آورند.

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران خود قرار می دهد.مسافران تور کیش نوروز 94می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار پردیس یک کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس یک کیش ,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد